woensdag 9 februari 2011

Love Never Dies - Adelphi Theatre


Dankzij de actie Get Into London Theatre twee voorstellingen geboekt van een grote favoriet van mij. Prachtplaatsen op rij E in de stalls. Van tevoren wist ik dat Ramin Karimloo de voorstelling van donderdag niet zou spelen dus ik was enigszins teleurgesteld toen ook op woensdag de naam van Tam Mutu op het castbord stond.
Niettemin heb ik weer enorm genoten, ook van Tam Mutu als Phantom. Ik heb werkelijk weer met open mond naar Sierra Boggess zitten kijken en luisteren. Wat een genot om haar zo gedreven te zien spelen en zingen. En fijn om haar nog te kunnen zien voor ze weer naar New York vertrekt. 

Maandag begint de nieuwe cast aan een nieuw hoofdstuk van ’Love Never Dies’ en ik ben erg blij dat ik de originele cast zo vaak heb mogen zien. Sierra Boggess, Joseph Millson, Summer Strallen, Jamie Reid-Quarrell en Niamh Perry zal ik wel missen de eerstvolgende keer.

© foto Really Useful Group